Se filmen om systemintegration på kran. 

Vi vill att ni endast ska behöva betala för den integrationshjälp ni behöver. Så fort ni behöver professionell systemintegration finns vi därför där med vår expertis inom BizTalk, Azure och hela Microsofts plattform. När era behov är täckta, skruvar vi bara åt kranen. Så fungerar Systemintegration på kran.

Steg 1

 Vårt team börjar med att analysera era behov och konkretisera era krav.

Diagram

Steg 2

Utifrån era levande behov sköter vi all er systemintegration på distans.

handshake

Steg 3

Behöver ni hjälp? Då erbjuder vi även snabb och trygg support.

telefon

Rätt hjälp utan risker.

Systemintegration behövs alltid, men behovet kan variera. Därför finns det två nackdelar med att förlita sig på kompetensen hos anställda, fasta konsulter eller nyckelpersoner. För det första riskerar ni som organisation att bli sårbara om de av någon anledning skulle sluta. Och för det andra betalar ni ett fast belopp för en kompetens som endast behövs då och då. Med systemintegration på kran är det precis tvärtom. När era behov uppstår är vi nämligen ett helt team som snabbt täcker dem. När behoven är täckta kostar vi inte en krona. Med Contica får ni därför alltid rätt integrationshjälp – utan organisatoriska risker.

Systemintegration på kran = helhetsansvar på distans.

Vi förstår att det kan vara knepigt att för er att veta vilka behov ni faktiskt har. Därför börjar vi alltid med att analysera er situation och konkretisera era krav. Som objektiva projektledare tar vi fullt ansvar för att sköta dialogen med alla inblandade. Dels för att ta reda på vilken integrationslösning som är optimal för just er, men också för att ta reda på om just Contica är rätt samarbetspartner för er. Vi arbetar nämligen endast på distans och endast när ni behöver oss. För de allra flesta är detta ett stort plus, medan vissa organisationer föredrar stationär IT-kompetens.

distans systemintegration
support ikon

Snabb och trygg support.

Vi bemästrar mjukvaruintegration, för vi vet att det är en förutsättning för digitalisering. Men att vara riktigt bra på att integrera system räcker inte. Ni behöver även bra stöd om något inträffar. Vi lägger därför stor vikt vid god kommunikation, snabb återkoppling och personlig hjälp. Vi på Contica har nämligen alltid tid, och vi ställer alltid upp. Vårt support-team är bara ett samtal bort, och vi löser era problem på distans med hjälp av dagens trygga virtuella hjälpmedel. Med Contica får ni professionell systemintegration och lyhört stöd utifrån era faktiska behov. Vår höga tillgänglighet har många fördelar – här kan du se vilka.